بعد از کدهای QR یا واقعیت افزوده، از زمانی که برترین برندها به سراغ بازاریابی و تبلیغات پیامکی و موبایلی رفته اند، در انتظار گرایش بزرگ بعدی هستند که منجر به تراکنش، فروش و معامله بیشتر با مشتریان شود.
اس ام اس تبليغاتي
درست در همین لحظه، بازاریابان و شرکت ها در حال یکپارچه سازی و تلفیق طرح های هر روزه خود با موبایل هستند، چرا که این رسانه محبوبیت و کارکرد دارد. اما از سال جدید چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟ بازاریابان باید بر روی موبایل و تبلیغات پیامکی بیشتر سرمایه گذاری کنند و نگاهشان به تکنولوژی های جدیدی باشد که با آنها بتوانند با مصرف کنندگان ارتباطات بیشتری داشته باشند
انواع مختلفی از رسانه ها وجود دارند که بازاریابان می توانند برای افزایش برندشان از آنها استفاده کنند، بنابراین چرا به سراغ موبایل و پیامک می آیند؟ موبایل ها و تبلیغات پیامکی دقیقا چه چیزی دارند؟
در واقع، آنها دامنه گسترده ای از فرصت ها را برای دستیابی به مشتریان ممکن فراهم می کنند، و برای آنها پیامک های قدرتمندی ارسال می کنند که منجر به اقدام و واکنش آنها می شود. این فرصت ها: کدهای اسکن شونده، تبلیغات و آگهی های بینامتنی و برنامه های کاربردی موسیقی و فیلم، تبلیغات محصور در منطقه جغرافیایی و … می باشد.
ما در زمانه ای به سر می بریم که کسب و کارها در تکنولوژی ها مبتکر و خلاق هستند، و کسانی که در این بین جذاب ترین تکنولوژی ها و رسانه هایی را پیدا کنند که انعطاف پذیرتر و موثرتر باشند، در واقع کسانی هستند که به بازاریابان اجازه می دهند تا پیامک هایی را در مناسب ترین زمان به مصرف کننده ارسال کنند. موبایل به یک کانال ارتباطی روز به روز مرسوم تر در میان روش های تبلیغاتی ترجیحی کسب و کارها تبدیل شده است.
اما چه انتظاری باید از بازاریابی و تبلیغات پیامکی سال پیش رو داشت؟
خوب، واقعیت افزونه موبایل، NFC و پرداخت های موبایلی قصد ایجاد یک تغییر بزرگ را در بازاریابی و تبلیغات موبایلی و پیامکی دارند. در حقیقت، امروزه پرداخت های موبایلی در برخی از شرکت ها مانند Pay Pal 250% افزایش داشته اند، و دستگاه های NFC در نهایت به پرداخت موبایلی اجازه خواهند داد تا به لطف ظرفیت شان برای اجازه دادن به پرداخت های بدون تماس، جایگزین کارت های اعتباری شوند.
تعرفه پيامك ها
در پیامک فارسی ۷۰ و هر پیامک انگلیسی ۱۶۰ کاراکتر در نظر گرفته میشود.
تعرفه ارسال پیامک انبوه لاتین با ضریب ۲ برابر پیامک فارسی محاسبه میشود.
ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک انبوه متعلق به اپراتورهای همراه اول و رایتل است و تعرفه ارسال پیامک به اپراتور ایرانسل ۱۰% بیشتر از تعرفه این اپراتورها خواهد بود.
هزینه ارسال پیامک گروهی و انبوه در اعیاد و مناسبتها (با اطلاعرسانی) مشمول تخفیف خواهد بود.
۳۰ ریال مصوبۀ مجلس و ۹% مالیات بر ارزش افزوده به تعرفههای نهایی پیامکها اضافه خواهد شد.