سایت جدید
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی افقي
تفاوت بازار یابی دیجیتال و ربایشی

تفاوت بازاریابی دیجیتال و ربایشی

اصطلاح «بازاریابی دیجیتال» بین روشهای بازاریابی Inbound و Outbound تفاوتی قائل نمی شود. هر دوی اینها هنوز زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. بناراین تفاوت آن ها در دنیای بازاریابی دیجیتال می باشد.

ادامه مطلب

 تکنیک های دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی دیجیتال

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

ازانواع وب سایت ها تا ابزارهای برند سازی دیجیتالی مثل تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و ...  طیف زیادی از تاکتیک ها و ابزارها زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. و یک بازاریاب حرفه ای دیجیتال می داند که کدام یک از ابزارها و تاکتیک ها را برای رسیدن به کدام هدف استفاده کند

ادامه مطلب

دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

امروزه به دلیل توسعه فناوری اطلاعات در سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، بازاریابی دیجیتال به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

مطالعه بیشتر …

خدمات مشتری خوب، محدود نکردن انتخاب‌ها، راه‌های پرداخت بیشتر و شناخت روانشناسی قیمت‌گذاری، چند روش موثر در افزایش فروش
خدمات مشتری خوب، محدود نکردن انتخاب‌ها، راه‌های پرداخت بیشتر و شناخت روانشناسی قیمت‌گذاری، چند روش موثر در افزایش فروش

خدمات مشتری خوب، محدود نکردن انتخاب‌ها، راه‌های پرداخت بیشتر و شناخت روانشناسی قیمت‌گذاری، چند روش موثر در افزایش فروش

خدمات مشتری خوب، محدود نکردن انتخاب‌ها، راه‌های پرداخت بیشتر و شناخت روانشناسی قیمت‌گذاری، چند روش موثر در افزایش فروش، در این مقاله ما قصد داریم شما را با چند روش موثر در افزایش فروش آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

کشف هویت کسب و کار، اولین قدم در مسیر افزایش فروش
کشف هویت کسب و کار، اولین قدم در مسیر افزایش فروش

کشف هویت کسب و کار، اولین قدم در مسیر افزایش فروش

کشف هویت کسب و کار، اولین قدم در مسیر افزایش فروش، احتمالا این بیت معروف را بارها و بارها شنیده‌اید که می‌گوید: «خشت اول چو نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج!» این بیت، حکایت شکست بسیاری از کسب و کارها است. هر کسب و کاری، قبل از آنکه بتواند خدمات مناسبی ارائه دهد و فروش مناسبی داشته باشد، باید ویژگی‌های خود و مشتریانش را به خوبی بشناسد. شناخت کسب و کار را در مراحل زیر می‌توان خلاصه کرد.

مطالعه بیشتر …

نداشتن Call to action، استفاده نادرست از هشتگ‌ها و شرکت در کمپین‌های کم اثر، 3 اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام، 
نداشتن Call to action، استفاده نادرست از هشتگ‌ها و شرکت در کمپین‌های کم اثر، 3 اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام، 

نداشتن Call to action، استفاده نادرست از هشتگ‌ها و شرکت در کمپین‌های کم اثر، 3 اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام

نداشتن Call to action، استفاده نادرست از هشتگ‌ها و شرکت در کمپین‌های کم اثر، 3 اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام، با ما همراه باشید تا شما را با سه اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر …

  1. استفاده از فالوور و لایک تقلبی یا فیک و انجام رفتارهای ربات‌گونه، 3 اشتباه رایج در اینستاگرام
  2. محدود کردن راه‌های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام
  3. در دیجیتال مارکتینگ از چه ابزارهایی استفاده می شود و برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق چه مراحلی را باید طی کرد؟
  4. آشنایی با استراتژی های همکاری در فروش، تبلیغات همسان، ایمیل مارکتینگ، اینباند مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و روابط عمومی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ
  5. آشنایی با چهار شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی

صفحه1 از3

  • 1
  • 2
  • 3
ریپوتاژ آگهی
مشاوره سئو عمودي

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

همکاران ما

سئو

سئو تضمینی

کمپ ترک اعتیاد در تهران

امداد خودرو در قزوین

خودروبر

بالابر نفربر

فروش سگ در تهران

حفاظ شاخ گوزنی

تازه ها

  • فناوري علم
  • بازار كار ديجيتال ماركتينگ
  • اس ام اس تبليغاتي
  • رتبه اول گوگل تضمینی

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت