سایت جدید
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه

Home

محدود کردن راه‌های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام
محدود کردن راه‌های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام

محدود کردن راه‌های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 03 تیر 1401
بازدید: 14

محدود کردن راه‌های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام، در این مطلب قصد داریم شما را با دو اشتباه رایج دیگر که در اینستاگرام اکثر ما آن را انجام می دهیم آشنا کنیم. محدود کردن راه های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان. اما این دو اشتباه چه تأثیری در روند پیشرفت صفحه ما در اینستاگرام دارد؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با این دو اشتباه و نتایج آن آشنا شوید.

مطالعه بیشتر: محدود کردن راه‌های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام

در دیجیتال مارکتینگ از چه ابزارهایی استفاده می شود و برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق چه مراحلی را باید طی کرد؟

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 16 ارديبهشت 1401
بازدید: 84

در دیجیتال مارکتینگ از چه ابزارهایی استفاده می شود و برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق چه مراحلی را باید طی کرد؟، در علم دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مختلفی برای آنالیز دیتا وجود دارد. دیجیتال مارکتر نیز باید به این ابزار مسلط باشد و بتواند از طریق تحلیل داده‌های به دست آمده از ابزارهای مختلف نقاط ضعف و قوت کمپین‌ها را پیدا کرده و آنها را بهینه سازی کند. سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز از مهمترین ابزارها هستند که یک دیجیتال مارکتر باید بتواند با آنها کار کند. البته شبکه‌های اجتماعی نیز در خود ابزارهایی جهت آنالیز دارند که مارکتر باید با آنها آشنا باشد.

مطالعه بیشتر: در دیجیتال مارکتینگ از چه ابزارهایی استفاده می شود و برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق چه...

آشنایی با استراتژی های همکاری در فروش، تبلیغات همسان، ایمیل مارکتینگ، اینباند مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و روابط عمومی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 16 ارديبهشت 1401
بازدید: 50

آشنایی با استراتژی های همکاری در فروش، تبلیغات همسان، ایمیل مارکتینگ، اینباند مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و روابط عمومی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ، با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از استراتژی ها و شاخه های دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر: آشنایی با استراتژی های همکاری در فروش، تبلیغات همسان، ایمیل مارکتینگ، اینباند مارکتینگ، ویدیو...

آشنایی با چهار شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی

توضیحات
نوشته شده توسط: admin
دسته: اصلی
منتشر شده در 16 ارديبهشت 1401
بازدید: 90

آشنایی با چهار شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی، با ما همراه باشید تا شما را با 4 شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال یعنی بازاریابی محتوایی، بازاریابی اجتماعی، طراحی سایت و تبلیغات کلیکی آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر: آشنایی با چهار شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه...

صفحه2 از3

  • 1
  • 2
  • 3

Main Menu

  • Home

دکتر کجاست