در دیجیتال مارکتینگ از چه ابزارهایی استفاده می شود و برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق چه مراحلی را باید طی کرد؟، در علم دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مختلفی برای آنالیز دیتا وجود دارد. دیجیتال مارکتر نیز باید به این ابزار مسلط باشد و بتواند از طریق تحلیل دادههای به دست آمده از ابزارهای مختلف نقاط ضعف و قوت کمپینها را پیدا کرده و آنها را بهینه سازی کند. سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز از مهمترین ابزارها هستند که یک دیجیتال مارکتر باید بتواند با آنها کار کند. البته شبکههای اجتماعی نیز در خود ابزارهایی جهت آنالیز دارند که مارکتر باید با آنها آشنا باشد.
آشنایی با استراتژی های همکاری در فروش، تبلیغات همسان، ایمیل مارکتینگ، اینباند مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و روابط عمومی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ، با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از استراتژی ها و شاخه های دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم.
آشنایی با چهار شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی، با ما همراه باشید تا شما را با 4 شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال یعنی بازاریابی محتوایی، بازاریابی اجتماعی، طراحی سایت و تبلیغات کلیکی آشنا کنیم.
آشنایی با دو استراتژی و شاخه دیجیتال مارکتینگ: سئو مارکتینگ (بازاریابی موتور جست و جو) و تبلیغات اینترنتی، در این مطلب قصد داریم شما را با دو زیرشاخه بازاریابی دیجیتال آشنا کنیم. سئو مارکتینگ یا بازاریابی موتور جست و جو و تبلیغات اینترنتی. با ما همراه باشید تا بیشتر با این دو زیرشاخه بازاریابی دیجیتال آشنا شوید.
مزایای بازاریابی دیجیتال، بازاریابی دیجیتال همانند سایر بازاریابی ها، دارای یک سری مزایایی است که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم. از مهم ترین مزایای این روش می توان به جهانی شدن، مقرون به صرفه بودن، انعطاف پذیر بودن و ... اشاره کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای این روش بازاریابی آشنا شوید.