استفاده از فالوور و لایک تقلبی یا فیک و انجام رفتارهای رباتگونه، 3 اشتباه رایج در اینستاگرام، اینستاگرام بستری است برای بازاریابی محتوایی. تجربه نشان داده که برای بازاریابی به وسیله محتوا، تنها چیزهایی که نیاز دارید، تداوم، حفظ کیفیت و صبر است. این سه عامل در کنار هدفگذاری منطقی و کنترل و ارزیابی عمکلردتان در طول زمان باعث خواهد شد تا رفته رفته در این فضا رشد کنید و دیده شوید. باز هم تاکید میکنیم که به سراغ میانبرهایی که افراد مختلف پیشنهاد میکنند نروید! الگوریتم اینستاگرام هر روز باهوشتر از دیروز است و تنبیهاتش هر روز سختگیرانهتر از دیروز!

امروزه به دلیل توسعه فناوری اطلاعات در سالهای اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، بازاریابی دیجیتال به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار میگیرد.

خدمات مشتری خوب، محدود نکردن انتخابها، راههای پرداخت بیشتر و شناخت روانشناسی قیمتگذاری، چند روش موثر در افزایش فروش، در این مقاله ما قصد داریم شما را با چند روش موثر در افزایش فروش آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کشف هویت کسب و کار، اولین قدم در مسیر افزایش فروش، احتمالا این بیت معروف را بارها و بارها شنیدهاید که میگوید: «خشت اول چو نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج!» این بیت، حکایت شکست بسیاری از کسب و کارها است. هر کسب و کاری، قبل از آنکه بتواند خدمات مناسبی ارائه دهد و فروش مناسبی داشته باشد، باید ویژگیهای خود و مشتریانش را به خوبی بشناسد. شناخت کسب و کار را در مراحل زیر میتوان خلاصه کرد.

نداشتن Call to action، استفاده نادرست از هشتگها و شرکت در کمپینهای کم اثر، 3 اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام، با ما همراه باشید تا شما را با سه اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام آشنا کنیم.


محدود کردن راههای ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان، دو اشتباه رایج در اینستاگرام، در این مطلب قصد داریم شما را با دو اشتباه رایج دیگر که در اینستاگرام اکثر ما آن را انجام می دهیم آشنا کنیم. محدود کردن راه های ارتباطی و فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان. اما این دو اشتباه چه تأثیری در روند پیشرفت صفحه ما در اینستاگرام دارد؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با این دو اشتباه و نتایج آن آشنا شوید.
- در دیجیتال مارکتینگ از چه ابزارهایی استفاده می شود و برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق چه مراحلی را باید طی کرد؟
- آشنایی با استراتژی های همکاری در فروش، تبلیغات همسان، ایمیل مارکتینگ، اینباند مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و روابط عمومی آنلاین در دیجیتال مارکتینگ
- آشنایی با چهار شاخه و استراتژی بازاریابی دیجیتال: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی
- آشنایی با دو استراتژی و شاخه دیجیتال مارکتینگ: سئو مارکتینگ (بازاریابی موتور جست و جو) و تبلیغات اینترنتی
- مزایای بازاریابی دیجیتال