
نکات و قوانینی که در اس ام اس مارکتینگ باید به آنها توجه کنیم، نرخ باز کردن پیامکهای تبلیغاتی توسط کاربران، به بیش از ۹۸ درصد میرسد. این در حالی است که تنها حدود ۲۰ درصد محتواهای ایمیل مارکتینگ توسط مخاطبان باز میشود. در نتیجه برندهای مختلف میتوانند از sms مارکتینگ برای تبلیغات مؤثر و ارتباط قوی با مخاطبان خود استفاده کنند. تنها کافی است با شیوه صحیح استفاده از این استراتژی آشنا شده و آن را با دقت اجرا کنید. در ادامه این مقاله سعی میکنیم به معرفی نکات و قوانین بازاریابی پیامکی پرداخته و به طور کلی ببینیم که sms مارکتینگ چیست. چنانچه قصد دارید از این روش برای بازاریابی برند خود استفاده کنید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با اس ام اس مارکتینگ و انواع آن، تحقیقات انجام شده نشان میدهد که اکثر افراد عادی در طول روز بیش از ۱۶۰ بار تلفن همراه خود را بررسی میکنند. به همین دلیل است که گوشیهای موبایل پل ارتباطی قوی شما با آنها هستند. اما همه چیز به ارتباط کاربر با نحوه تبلیغات شما بستگی دارد. در میان تمام استراتژیهای بازاریابی موبایلی، اس ام اس مارکتینگ بیشترین بازدهی را دارد. این روش میتواند به عنوان یک مکمل عالی در کنار استراتژی شبکههای اجتماعی شما قرار گیرد.

ارتباط بین انسان و وسایل الکترونیکی، روز به روز در حال افزایش است. در برخی از کشورها، کاربران بیش از 11 ساعت از فعالیتهای روزانه خود را به تعامل در دستگاههای الکترونیکی می گذرانند. در آیندهای نزدیک، استفاده از این وسایل در تمام فعالیتهای روزانه انسان نقش خواهد داشت.

«دیجیتال مارکتینگ» اولین بار در دهه ۱۹۹۰ به کار برده شد. عصر دیجیتال با روی کار آمدن اینترنت و پلتفرم Web 1.0 شروع و توسعه پیدا کرد. Web 1 .اولین مرحله از توسعه وب جهانگستر (WWW) بود. تا آن زمان هنوز بازاریابان به عصر دیجیتال اعتماد نداشتند. بازاریابان مطمئن نبودند که استراتژیهای بازاریابی دیجیتال چگونه به حیات خود ادامه خواهد داد.

اصطلاح «بازاریابی دیجیتال» بین روشهای بازاریابی Inbound و Outbound تفاوتی قائل نمی شود. هر دوی اینها هنوز زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. بناراین تفاوت آن ها در دنیای بازاریابی دیجیتال می باشد.

ازانواع وب سایت ها تا ابزارهای برند سازی دیجیتالی مثل تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و ... طیف زیادی از تاکتیک ها و ابزارها زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند. و یک بازاریاب حرفه ای دیجیتال می داند که کدام یک از ابزارها و تاکتیک ها را برای رسیدن به کدام هدف استفاده کند
- دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟
- خدمات مشتری خوب، محدود نکردن انتخابها، راههای پرداخت بیشتر و شناخت روانشناسی قیمتگذاری، چند روش موثر در افزایش فروش
- کشف هویت کسب و کار، اولین قدم در مسیر افزایش فروش
- نداشتن Call to action، استفاده نادرست از هشتگها و شرکت در کمپینهای کم اثر، 3 اشتباه رایج دیگر در اینستاگرام
- استفاده از فالوور و لایک تقلبی یا فیک و انجام رفتارهای رباتگونه، 3 اشتباه رایج در اینستاگرام